Heej

Heej!
Mår ni alla bra? Hoppas att ni gör det

Vädret fortsätter att vara dåligt.. Känns så himmla tråkigt, men så är det ibland!
Jag har varit ute med hundarna på deras promenad!
Jag hade tänkt att gå lite längre än vad jag brukar, men hundarna vägrade att gå i regnet..
Så det blev att jag gick den vanliga promenaden på 15 minuter!
Men jag var ute med dom i regnet i alla fall:) Jag tycker att jag är duktig som går ut i regnet!
När jag kom in med hundarna så var det mat, kom precis i rätt tid!
Maten var jätte god faktist  Haha, ser ut at vara jätte mycket mat, men det var faktist inte mycket!
Jag la inte upp maten så fint på min tallrik, men vem bryr sig? Det ska ju ändå ätas upp:P

Mamma och Roger sitter nere och kollar på Tv nu, jag ska snart gå ner till dom.. Men ska först sitta här ett tag.
Är inne på Youtube och lyssnar på musik, eller kollar på Interjuver med e.m.d:) Jag Älskar e.m.d:)
Minus ligger och snarkar i min säng, det låter jätte högt:) Min sötnos.. Milton är nog nere i korgen och sover som vanligt:)
Milton till vänster och Minus till höger!
Men nu får ni ha det så bra alla läsare! Och ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: Calle

Nice blogg men du heter ju faktiskt Julia:P

2009-06-14 @ 09:49:11
URL: http://snyggcalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0