Söndag

Godmorgon alla bloggläsare!
Har ni sovit gott?

Igår spelade jag Sims3 till halv 11.. Men sen tyckte jag att jag kunde gå och sova, var jätte trött!
Men nu vaknade jag vid 9, och jag blev inte så glad när jag hörde att det regnade... Men vad ska man göra, det är bara att gå upp ändå och gå ut med hundarna i spöregnet:)
Milton vägrade gå, så han fick vara innanför min kofta, där sommnade han.. Men jag var tvungen att släppa ner honom sen för att han måste kissa lite:P Men han var som valp igen, blev så himmla glad:)
Men nu sitte jag vid datorn och chattar med alla kompisar.. Ni  betyder grymt mkt allihopa < 3

Idag vet jag inte vad jag kommer göra!
Vill åka och shoppa med en kompis eller något, men får se om det är någon som kan göra det idag:)
Jag ska nog först äta frukost, sen kan jag ringa någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0